Acoustic Power

Workshops & concert voor 3de graad secundair onderwijs

Met het project Acoustic Power confronteren we jongeren van de derde graad secundair onderwijs met de overweldigende kracht van een orkest. Ook in deze derde editie ervaren jongeren hoe boeiend klassieke muziek – in al zijn facetten, zowel emotioneel, verhalend als technisch – is.

We starten met een laagdrempelige workshop, helemaal op maat van de klas. Wie wil, kan tussendoor deelnemen aan een wedstrijd. Tenslotte maken de leerlingen een concert in het Concertgebouw mee met enkele korte, toegankelijke muziekstukken, uitgevoerd door het Symfonieorkest Vlaanderen.


Alle info op www.acousticpower.be

Een project van Concertgebouw Brugge i.s.m. Symfonieorkest Vlaanderen. In opdracht van de Provincie West-Vlaanderen, en met de steun van SPA en KU Leuven.

Voorstellingen in deze reeks

Cookies

Wij maken gebruik van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat door deze website met bepaalde pagina's wordt meegestuurd en door uw browser wordt opgeslagen. Wij gebruiken cookies onder andere om het gebruik van onze webshop voor tickets te faciliteren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door op ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

  • Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.
  • Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.
  • Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen