Antwoorden op veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Onze prioriteit: je een veilige én kwalitatieve concertervaring bieden. Daarom staan we voortdurend in dialoog met onze partners en overheden om de noodzakelijke veiligheidsmaatregelen te treffen. Hieronder lichten we deze maatregelen toe in vraag en antwoord.

Toch nog vragen? Blijf er niet mee zitten maar geef ons een seintje via info@symfonieorkest.be. We helpen je graag verder!

1. Gaan de concerten door?

In navoling van de veiligheidsmaatregelen tegen de verspreiding van Covid 19 kunnen we tot het einde van seizoen 2020-21 geen indoor concerten organiseren. In januari, februari en maart voorzagen we livestreams van de geplande concerten. In mei en juni kiezen we ervoor om een hele lading kwaliteitsvolle opnames te delen via YouTube. Deze zijn gratis en voor lange termijn toegankelijk. Zo hopen we je muzikale verlangens op te vangen tot we je eindelijk weer live in de concertzaal kunnen ontvangen.

Het uitzendprogramma lees je hier.

2. Hoe ziet het programma eruit?

Zolang de afstandsregel van anderhalve meter blijft gelden, zijn we genoodzaakt om de speelruimte op het podium in te perken. Onze musici zullen in een gereduceerde strijkersbezetting spelen. Hierdoor kent het programma dit seizoen enkele wijzigingen. 

3. Hoelang blijft mijn tegoedbon geldig?

Tegoedbonnen verkregen na annulatie van de concerten uit seizoen 2019-2020 blijven ook tijdens concertseizoen 2021-2022 geldig. Je krijgt dus zeker de kans om je tegoed te gebruiken.

4. Wanneer wordt het nieuwe concertseizoen bekendgemaakt?

In oktober 2021 trappen we ons nieuwe seizoen op gang. Onze jaarbrochure staat klaar voor druk, nog voor de start van de zomer zal deze in je brievenbus vallen.

Ook ons drukwerk ontvangen?

5. Wanneer start de ticketverkoop?

Zoals elk seizoen krijgen onze trouwe abonnees als eerste de kans hun abonnement te verlengen. Nadien stellen we de verkoop voor iedereen open. We geven je een seintje wanneer het zover is.

6. Behoud ik mijn vaste abonneeplaats?

Als abonnee behoud je je vaste plaats. Wij leven de federale richtlijnen over social disctancing nauwgezet na. Ook wanneer je in navolging van deze regelgeving tijdens één of meerdere concerten niet op je vaste plaats kan zitten, blijft je plaats aan je abonnementnummer gelinkt voor komende seizoenen.

7. Hoe blijf ik op de hoogte van de laatste informatie?

Wij volgen de federale richtlijnen op de voet en passen ons aan aan de geldende veiligheidsnormen. Het meest recente programma vind je steeds in onze concertkalender. Wanneer een situatie wijzigt, brengen we ons publiek op de hoogte via onze elektronische nieuwsbrief, onze website en onze Facebook-pagina.

Laatste update: 29.04.2021

Cookies

Wij maken gebruik van cookies. Een cookie is een klein bestandje dat door deze website met bepaalde pagina's wordt meegestuurd en door uw browser wordt opgeslagen. Wij gebruiken cookies onder andere om het gebruik van onze webshop voor tickets te faciliteren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door op ‘akkoord’ te klikken, stemt u hiermee in. Als u niet akkoord bent, kunt u via de knop ‘Instellingen aanpassen’ uw voorkeuren opgeven. Meer informatie…

  • Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.
  • Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.
  • Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen