Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen over het concertbezoek.
Je ontvangt een e-mail met een betaalverzoek. Nadien kan je via e-mail je e-tickets downloaden. Je hoeft ze niet af te printen maar kan ze ook op jouw smartphone laten zien.
E-tickets worden naar je e-mailadres verstuurd.
Op jouw vraag kunnen tickets ook per post worden verstuurd. Indien gekochte tickets niet tijdig per post bezorgd kunnen worden, kan je ze ophalen aan de avondkassa op de verschillende concertlocaties. Opgelet, concerten starten stipt. Vermijd lange wachtrijen aan de kassa en kom tijdig.
Al onze zitplaatsen zijn genummerd. Tenzij anders vermeld.
In de verschillende zalen reserveren wij de meest geschikte plaatsen voor rolstoelgebruikers.
Vraag ernaar bij je reservatie (contacteer ons via tickets@symfonieorkest.be of 09 292 75 57 ma-vr 10:00-13:00).
Het aantal rolstoelplaatsen per concert is beperkt.
Na het officiële aanvangsuur wordt geen publiek meer toegelaten in de zaal. Dit kan wel tijdens de pauze, of - op aangeven van de onthaalverantwoordelijke - op een ander geschikt moment tijdens de voorstelling.
Zet je gsm op stil of schakel het volledig uit tijdens het concert.
Het is verboden om lange audio- of video-opnames te maken van het concert. Neem gerust een foto (zonder flits!) of kort filmpje van het opkomen van het orkest en de dirigent of bij het applaus na een stuk. Zorg er steeds voor dat je geen andere toeschouwers stoort.
Als jouw ervaring deelt op sociale media, vergeet je ons dan niet te vermelden? Bedankt!